2010/05/29

5/29 大会最終日

朝はテイクオフまですっぽり雲の中でしたが、太陽が顔を出し次第に雲が取れて行きました。
8時受付と共に選手達はゴンドラで兎平へ。
9時半にはアルペンリフトで大会テイクオフへ移動していました。この頃には綺麗な青空です。
10時過ぎブリーフィングにて昨日朝霧エリアでの成績優秀者の発表がありました。タスク発表があり、八方→佐野坂→三郷ゴールの49.4km設定となりました。
10:50 満を持してダミーが次々と飛び出して行き、11時15分予定が競技委員長の状況判断で11時10分ゲートオープンしました。選手達はゲレンデ一面に広げたグライダーで勢いよく飛び出して行きました。

Though the take off was completely covered with the clouds in the morning,as the sun came out, clouds were gradually cleared.8:00am The pilots went up to the 109 by the gondra.9:30am By the time they went op to takeoff of Usagidaira by the alpain lift,the sky had turned to be blue.10:15am Briefing was held. First, the result of the previous day's competition was reported,and then today's task was reported!It is 49.4km flight from Happo to Misato, via Sanosaka.10:50am prepared in perfect, the dummies went up to the sky.Then Gate open time was chenged earlier to be 10:06am,All the gliders were spread over the hill, and they jumped out to the sky.

0 件のコメント:

コメントを投稿